Laatje

 Als ik een laatje opentrek 

  gooi jij hem dan meteen weer dicht?

  Of mag ik dan heel misschien voorzixhtig.

  Zien wat wat daar in verborgen ligt.


  Ik kan heus wel tegen wat rommel.

  Van een laag heinneringen wordt ik niet bang.

  Dat jij je gevoel het liefst verstopt.

  weet ik toch al lang.

  

  Maar weet je wat mij nu raakt?

  je la kan niet meer dicht.

  Het is teveel heriineringen.

  Wat daar opgestapeld zit.

  

  Je kunt nog zo hard duwen.

  Er tegen schoppen wat je wilt.

  Het zal je echt niet lukken.

  Je verdriet houd zich niet stil.

  

  Mag ik dan mischien alstublieft voorzichtig

  Samen met jou proberen 

  Om samen een zoektocht door je verdriet

  Het een plekje te creeeren ..


  Want er is meer dan verdriet en pijn 

  Wat is er mooier dan geluk en samen zijn.

  samen nieuwe herinneringen bouwen 

  Leg ze in je la om ze goed te onthouden .

Reacties

Populaire posts