Vrij zijn

 evangen in een wereld Van drukte en haast

Dit bedrukkende gevoel Van vrij zijn met beperkingen

Ik krijg het soms gewoon niet weg


Waarom leven in een land Waar het gevoel heerst

Dat je bekeken wordt door iedereen

Dat je jezelf niet kunt zijn

Alleen maar omdat er altijd iemand Over je schouder meekijkt


Alle gedachten in mijn hoofd Ik laat ze vrij zijn als vogels in de lucht

Kon ik maar eeuwig blijven dromen Van dit gevoel wat ik altijd met me meeneem

Ik zou zo graag eens willen voelen Hoe het is om niets te moeten


Ik wil vrij zijn,als een vis in de Rijn.

ik heb een geweldig idee. Ga jj dan met me mee?

Samen met z'n twee, als een vogel vliegen over de zee.

Dat is vrijheid,dan voelen wij ons vrij. 

En als jij mij leid, dan ben ik superrr blij.


Reacties

Populaire posts