Voor altijd

 Alles is niet voor altijd maar altijd voor maar even

Je vindt iets moois, je draait je om en bent het kwijt

Je komt er- 't is niet anders - steeds meer achter in je leven

Niets is voor altijd


Toch is er iets dat altijd rond zal blijven zingen

Een verre ijle toon van weemoed en van spijt

Om alle mensen en de dwaze wegen die ze gingen

Dat blijft voor altijd


Als je ergens mee zit Kan je altijd bij mij terecht

Ik zal er altijd voor je zijn En luisteren naar wat je zegt

en jou voor altijd door moeilijke tijden heen slepen

Je weet ik ben iemand die voor jou vecht

Ik zal je dus nooit laten stikken Niemand heeft dat recht


voor altijd is voor eeuwig,voor eeuwig is altijd,

voor altijd is de tijd,dat jij in mijn hartje blijft.

Altijd weer de illusie om bang te zijn voor die ruzie

weer een klap hup daar gaat weer iemand plat

altijd weer die gedachten en weer slapen loze nachten


verleden tijd...toekomst...

nu is t heden, alles wat telt..

gister is geweest, morgen gaat nog komen..

maar vandaag, nu, dit moment is wat telt..

ook al is t maar voor even..ook al is t maar voor nu..

ik weet, en jij weet..

voor altijd..dat je het niet vergeet


Reacties

Populaire posts