Mededeling

Al mijn tijd heb ik in gigantenteam geinvesteerd 

En ondertussen heb ik hiervan mijn lesje wel geleerd 

Het ontbreekt me aan energie, ik ben leeg, ik ben moe

de zin ebt in mij weg, ik geef het eerlijk toe 


De kar te trekken, me afvragend voor wie 

Het valt me zwaar en ik wil het zo langer niet 

Vanaf vandaag geef ik mijn status als radio eigenaar op

En zet mijn partner onze Lady Marina aan de GGT top 


Ik ga door als dj en draai nog 1 keer per week op de Maandagavond

dit is de laatste Weekafsluiting en gedicht van de week

verder verzorg ik het websitebeheer

Maar voor de rest doe ik helemaal niks meer 


Het is geen afscheid zoals jullie horen

Knoop dat vooral goed in je oren 

Ik wens Lady Marina veel succes, geluk en geniet als eigenaresse

En ik hoop dat vele mensen erbij komen uit interesse 


Ik dank jullie allemaal voor het gegeven vertrouwen

En hoop dat jullie aan deze zender gigantenteam blijven bouwen 

Reacties

Populaire posts