Als de zon schijnt

 Als de zon schijnt dan weet ik  De dag kan niet meer fout gaan.
dan voel ik Dat ik jouw aan mijn zijde heb staan.
Als de zon schijnt, dan weet ik: Mijn dag kan niet meer stuk.
dan voel ik mij zo blij en vol geluk!



Als de zon schijnt ben ik vrolijk
en staat er een lach op mijn gezicht.
De wind waait dansend door mijn haren
en ik voel mij… vrij
Eventjes weg van alle crisis om je heen.
Wat ik heel even meen…
Dat alles op een dag gewoon goed zal zijn.



Dan komt er een wolk,hij waait langs de zon.
Even lijkt de zon het te begeven…
Maar dan straalt ze weer als nooit te voren en alles is gewoon weer goed,
Even één seconde nergens pijn of verdriet.
Even heel even is alles prettig.
Laat de zon overal haar licht en warmte schijnen…



De zon schijnt Ik voel me weer vrolijk
Ik wil weer overal voor gaan
En niet meer bij alles Stil blijven staan
De zon schijnt Ik begin de dag met een lach
Positiviteit en alles komt weer naar boven
Ik ga er weer tegen aan dat zal ik jullie beloven.

Reacties

Populaire posts