Zeuren

 Waarom die jaloezie, haat en boosheid naar elkaar,

laten we een ieder wat meer de ruimte geven

die sociale controle gaat nu echt te ver,

muziek weer te hard of te zacht

val voor mij wat dat betreft in een groot diep gat

ga ondanks die beperkingen toch genieten van het leven


Soms word ik zo moe van al dat gezeur

wil helemaal niemand meer aan de deur

die mij van alles aan wil praten.

Zouden ze dat nu niet kunnen laten?


Hoe los ik dit op, op een nette manier?

Of richt ik een nieuwe zeur partij op

voor samen uitgebreid zeur vertier?

ik zie 't al voor me, dat wordt echt geen plezier.


Waarom zouden mensen toch onzeker zijn

Het doet, enkel en alleen maar pijn

ik Laat het allemaal maar gebeuren

En a.u.b zit niet overal zo vreselijk te zeuren


Reacties

Populaire posts