Wraak voor ex dj of lady

 Dat ik wraak neem ,is een feit.

Ik zal dat doen ,zonder enige spijt.

Na alles wat jullie mij hebben aangedaan.

Zou je denken dat ik jullie veracht.

Maar uiteindelijk wil ik je toch bedanken.

Want jij gaf mij zoveel kracht.


Ik wilde niet dat dit zou gebeuren

Ik wilde niet aan jullie hoofd gaan zeuren

Gooi me van facebook en laat mij maar zitten

Ik heb het gedaan zet me maar terug in de shit

ik wil niet meer praten, ik ga misschien mezelf erom haten

nu vraag ik jullie Heb ik dit dan allemaal verdient?


Jullie voelen je nu een hele bink, maar ik weet dat dat met de dagen slinkt.

Op een dag krijgen jullie spijt van je daden en kom je smekend bij ggt terug,

vergeet dat maar jullie verraadde mij en het voelde als een messteek in m'n rug.


Ik ben nu Een gebroken man met Een ijskoude blik

Geen gevoel of emotie,In mijn vermoeide gezicht

Jullie hebben mij gemaakt tot wie ik nu ben

T is dankzij dat kliekje dat ik geen genegenheid meer ken

Of we dit nu oplossen in de hemel of in de hel

Mijn zoete wraak die komt er heus nog wel


dan nog even dit is aan onze prinses gericht

jij gooide mij een halve liter water in mijn nek

wat een lol had jij en ik viel zowat op mn bek

mijn wraak prinsesje dat komt heus nog wel

wees op je hoede want ik trek niet aan de bel

Reacties

Populaire posts