Waarom

 Waarom is alles niet zoals het hoort

dat is iets wat mij vreselijk stoort

Waarom moeten mensen elkaar zo haten

hebben ze dat zelf dan niet in de gaten?


waarom nu op deze belachelijke manier?

denk je dat je leuk bent heb je nu plezier

is er een reden of hebben jullie nu spijt?

jullie kunnen het al niet meer vertellen

want ik ben je nu voorgoed al kwijt


Waarom is de grote vraag waar je in je leven mee zit.

Je stelt die vraag als het je even tegenzit.

waarom gebeurd dat mij en anderen nou juist.

Het is een vraag die door heel je leven ruist.


waarom moeten ze homo.s en lesbieenes alles afpakken

waarom laten ze die stellen steeds door de grond zakken

ik vraag het mij af waarom moeten hun gewoon alles pikken

waarom moeten die homo.s en lesbieenes overal maar in stikken


Soms zit ik hier te dromen,waarom iedereen dit is overkomen.

Dit is zooo verot want het leven is toch al veels te kort.

waarom zijn er zoveel vragen,waarom is er zoveel pijn,

waarom zijn er zoveel nare dingen,die helaas niet te verklaren zijn.


Reacties

Populaire posts