Valentijn voor Marina

 Ach wat fijn het is vandaag weer Valentijn

ik hoop dat iedereen maar veel post heeft mogen ontvangen

dan kunnen we wie weet de kamer ermee behangen!

Het zou toch wel leuk zijn

een bloemetje of een kaart

dat maakt zo,n Valentijn voor mijn Marina het leven waard.


hoe word de dag van valentijn 

dit jaar met die corona is zeker niet fijn

maar veel mooie herinneringen

zullen mijn gedachten binnen dringen

verleden jaar hadden we samen heel veel vertier

en wat hadden we toch een reuze plezier


Een ster aan de hemel.Een lach in de nacht.

Je zit in mijn geheugen. Door dat ik. Marina. zo aan je dacht.

Als een vogel in de lucht.Of een vis in de zee.

Kwam je met de trein naar hier.En nam ik jou met mij mee.


Vandaag een valentijnsdag als velen,

de liefde verklaren en gevoelens delen.

elke dag spreekt mijn hart nog mijn liefde voor jou,

en wil ik je vertellen. Marina, dat ik heel veel van je hou.


Reacties

Populaire posts