Vaderdag

 Vandaag is het vaderdag Iedereen is vrolijk en blij

cadeautjes en 'ik hou van jou'maar mijn hart doet pijn

Vaderdag vergeet niemand Ik probeer het, maar het lukt niet altijd

tranen lopen,vragen komen het is te laat, ik ben je kwijt


Vaderdag, is weer daar! Genieten maar van je dag,

want het is maar 1 keer per jaar.

Toch blijf je ze onvoorwaardelijk jouw liefde geven

Dan zijn ze het huis uit en dan denk je, ik ben klaar

Maar nee, als ze je nodig hebben zijn ze toch weer daar


Maar vader zijn is geen beroep,het is iets wat je moet kunnen,

niet iedereen heeft een lieve zorgzame vader terwijl ik dat iedereen zou gunnen.

Vrienden en vriendinnen komen en gaan,

Maar jou papa blijft toch altijd voor je klaarstaan.


Dat is een vaderdag die je gegeven wordt

Of je nu al lang vader bent of heel erg kort

Op zondagochtend een lekker ontbijtje op bed

En niemand die ook maar op de kruimels let

jou papa zal er altijd voor je zijn,

bij blijdschap maar ook bij heel veel pijn


Reacties

Populaire posts