Trots

 Trots op wie ik ben en wat ik kan,

Trots dat ik nu ook weer genieten kan.

Trots hoe ver ik toch ben gekomen,

Trots was ik eigenlijk alleen maar in mijn dromen.


Ik ben niet jaloers op een ander en wat die heeft bereikt,

Het gaat er om hoe je naar jezelf kijkt,

Ik ben trots op waar ik vandaag nu sta,

Hoe ik hier gekomen ben, en hoe ik verder ga,


Je moet niet kijken naar wat een ander ook doet,

Als ik in de spiegel kijk dan voel ik me gewoon goed,

Ben trots op mezelf voor hoe ik het vandaag de dag doe,

Van letten op een ander wordt ik enkel alleen maar moe,


Je kan en mag jezelf niet vergelijken met anderen,

En je moet ook eigenlijk nooit willen veranderen,

mijn raad...Blijf jezelf en wees trots op wie je bent,

Leef gewoon je eigen leven en geniet van het mooiste moment!!

Reacties

Populaire posts