Spel winnen of verliezen

 Winnen of Verliezen.met het spel keezen

Van Deze Twee, Waar Zou Jij Voor Kiezen.

Zou Je Willen Winnen met keezen Alles Wat Je Hart Begeert.

Of Zou Je Eeuwig Moeten Verliezen met keezen Als Jij Je Niet Bekeert?


Ik kijk in je ogen bert

Ik zie je keezen verdriet

Maar als ik vraag wat er is

Zeg je het woord keezen gewoon niet


Maar ik hou niet op beste bert

het spel keezen is toch echt gigantisch vet

Ik ga gewoon door Tot dat je het zegt

Want jij als beste vriend  daar ga ik ook echt voor met keezen echt


de spanning van winnen of verliezen samen

met marina en prinses maakt ons blij door

tegenspel te geven

een ontspannen gooi met de kaart met een losse zwaai

geeft aan de pionnen zijn eigen ultieme draai


spanning met keezen is toegenomen

tot het hoogste explosief

wie wordt de winnaar marina en prinses

of kroontje en bert en wie neemt zo zijn if haar verlies


Reacties

Populaire posts