Samen zijn

 Jou mooi blauwe ogen, zo lief je lacht;

je fijne zachte huid, je bent een pracht.

Ons innig samenzijn, zo waardevol;

ons bij elkander, teder en liefdevol.


Laat het zo blijven, ons samenzijn;

laat ons gebeuren, het is reuzefijn.

Een begrijpende blik, een klein lief gebaar;

een iemand om te delen en er zijn voor elkaar.


Morgen is er weer een mooie dag

waarop ik iedere keer weer op je wacht

k zie het al gebeuren

ons samen komen bij de zee

ik wil ontsnappen en dan neem ik je mee


Maar we zijn altijd weer samen,

Bij die gedachte voel ik me zo fijn,

Ik kijk door de ramen,En droom over ons samen zijn


Wat hebben wij een mooi leven,

Samen zijn moet je ons nou toch zien,

Dat mijn liefste geef ik geen cijfer zeven,

Nee,echt niet ons samen zijn dat geef ik een dikke vette tien!

Reacties

Populaire posts