RESPECT

  Een klein woord.

   Een grote wens.

   Het heeft mijn hart doorboord.

   En maakt van mij weer een mens.


   Ik was er altijd naar opzoek.

   Heb het nooit gevonden.

   Het bleef een gesloten boek.

   En veroorzaaktegrote wonden.

  

   Nu pas leer ik het kennen.

   Na zovele jaren.

   Ik moet zo wennen.

   Aan het geduld en liefdevolle gebaren.


   Het spreekt gevoelens in mij aan.

   Angst en onzekerheid overwinnen.

   Wetend dat voortaan.

   Iets nieuws ga beginnen.

   

   Inplaats van alleen maar geven.

   Ontvang ik waar ik altijd op heb gewacht.

   Respect op mijn leven.

   Werd op mijn pad gebracht.

 

   Ik weet dat is nog maar het begin.

   Maar een ding is zo fijn.

   Ik weet nu dat mijn gewin.

   Ik weet. IK MAG ER ZIJN.

Reacties

Populaire posts