Regels

 Regels waar we ons aan moeten houden

Regels overtreden Niet luisteren Niet leren

Regels die laten zien als je ze niet opvolgt jij nergens welkom bent


ik zou wel anders willen maar soms gaat het verkeerd

dan lijkt het of heel de wereld zich tegen mij keert

nu heb ik daar zomaar een heel nieuw woord ontdekt

vrijheid daarvan word ik dan weer vrolijk

en voel me dan weer super opgewekt


Wat loop je nou te zeiken op mijn facebook,

Kijk maar uit voor dat ik je face hoek,

Want echt slim nee dat ben je niet,

Als je mijn regels nog steeds niet ziet,


En waar ga ik dan met mijn regels naar toe,

Alsjeblieft zeg hou nou op ik ben jou zoo moe,

luister mensen ik ben absoluut niet agressief,

regels hoor je nou 1maal te accepteren

en weet je..... eigenlijk ben ik best wel lief!!


Reacties

Populaire posts