Muziek is mijn leven

 Dit is een muziekaal gedicht

Het is aan onze geweldige vette volle jukebox gericht.

Ik bespeel de jukebox met veel plezier zijn vele knopjes.

Voor jou de dj lady en de luisteraars en ik ben in mijn nopjes


Muziek laat mij luisteren naar wie ik ben

Muziek laat me huilen, geeft mij kippevel en laat me lachen

Muziek is liefde en nog zoveel veel meer


Muziek in de jukebox is een geweldig geluid.jou plaatje aanvragen

De mooiste manier hoe jij je gevoelens uit.

Muziek verandert jou gedrag.

Het maakt een keuze tussen huilen of een lach.


Muziek is mijn leven dat hoor je wel maar zie je niet,

het mooiste van de jukebox is het aanvragen en het zingen van je eigen lied.

als ik naar de jukebox luister voel ik me vrolijk en blij

want zoveel nrs. kun je aanvragen en plaatjes staan netjes op een rij


van elke zanger en zangeres groep of duo zijn er wel een paar.

ze zingen met recht de longen uit hun lijf.

muziek laat je gevoelens de weg wijzen.

zet de jukebox op en de muziek zal het je bewijzen.

muziek is mijn leven.

die zin ga ik nu op wist je dat prikbord kleven :

Reacties

Populaire posts