Het spijt me

 Ik wil niet vechten voor iets wat ik niet redden kan.

Wat mensen niet begrijpen.Hoe veel pijn,Ik hebben kan.

Ik wil niet kiezen voor iets wat mij geen zekerheid meer geeft.

Het is beter zo. het spijt me Ik wil even stil zijn.

Denken over het oude,En dromen over het nieuwe.


Het komt met gigantenteam allemaal heus wel goed,

Hoe moeilijk het soms voor iedereen ook is

het spijt me Mijn daden waren erg hard,

Koel, cru en misschien toch ook wel ondoordacht?


Het spijt me' lijkt zo een slap excuus op dit moment,

maar het spijt me minder dan jij eigenlijk denkt.

Ik vertrouw de laatste tijd teveel mensen,

mensen die misschien wel een leven zonder mij en gigantenteam wensen.


Nouja, zo erg ging het er nu ook weer niet aan toe.

Maar ik weet het geen seconde spijt heb ik ervan

ook al waren.Mijn harde woorden ongepast.

En het heeft een stukje van onze vriendschap aangetast.


Maar met deze tekst word hopelijk alles weer aan elkaar gelast ,

gaan we lekker door met het uitzenden van het gigantenteam

Sluiten we ons document,en bergen het diep op in een oude PC ladekast.


Allerbeste, mooiste, liefste,trouwe dj.s en lady.s

Het spijt sijpelt uit de grond van mijn hart.

Maar weet je, soms ben ik toch wel wat apart.

Vallen, opstaan, knokken en doorgaan dat is wat ik eigenlijk moet doen,

vooral voor jullie en het virus van gigantenteam.nl dat is ons fatsoen.

Reacties

Populaire posts