Het is Lente

 Het is lente Iedereen is vrolijk en blij

Het is lente Maar wanneer ontwaakt die in mij?

Het is lente Iedereen loopt vrolijk buiten

Maar ik zit mezelf weer op te sluiten


Het is lente het leukste jaargetij

bloemen springen open vogels zingen,

je bent lekker buiten en dat soort dingen

lente jij bent het beste cadeau

ook al lijkt dit een stom zinnig gedicht

want de lente jij bent waarover ik zwicht


Het is lente wat leuk,Ik lach me in een deuk.

het is niet warm en het is niet koud,

lente is een seizoen waarbij je je trui nog even aanhoudt.

Het is lente Daar heb ik op gewacht.

Ik kon het niet uit mijn kop zetten.

Ik heb de hele winter daaraan gedacht.


Eindelijk lente.Weer zalig zitten in je tuin.

Of op een terrasje.en je gezicht word lekker bruin.

Eindelijk Het is lente.Naar buiten zonder jas.

Die heerlijke geur,van pasgemaaid gras.


Reacties

Populaire posts