Corona

 Deze tijd kent zijn diepste dal

Het voelt voor mij dan ook alsof ik val

Het virus maakt me verdrietig, boos en bang

Die maatregelen duren mij echt wel te lang


Ik snap die maatregelen heus wel

Maar toch kom ik met mezelf in de knel

Ik voel van alles zoveel tegelijkertijd

Oude patronen komen terug, terwijl ik die liever vermijd


vele maatregelen werden ons door mark Rutte verteld

en vele leuke dingen en grote evenementen werden afgemeld

toch proberen wij met elkaar nieuwe wegen in te slaan

om een nieuwe vrijetijdsbesteding van start te laten gaan


Ik lijk verdorie wel overspoeld te raken

En het coronavirus blijft maar in mijn hoofd kraken

Dankjewel dat wij in deze corona tijd voor elkaar klaarstaat

Terwijl er in de wereld helaas nu vreselijk zoveel misgaat

Reacties

Populaire posts