Chatten

 Na een rare vrijdag middag

Dacht ik kroontje doe eens gek

Laat ik eens kijken op een radio chat

Daar zijn er vast meer met een gebrek


Na een zeer korte tijd Kwam jij chatten

Door jou raakte ik in de war.

Nee heb je niet leren kennen in een bar.

Maar op een chat site.


Ik vond je al een leuke meid.

Maar toen we meer gingen chatten.

Kwam er gevoel in meerdere maten.

Ik dacht ik blijf een tijdje vrij.

Maar toen kwam jij ineens in de chat voorbij.


jij bent met de trein naar mij toe gegaan.

Nee ik liet jou niet in de kou staan.

Toen je me die aller eerste zoen gaf.

Stond ik echt helemaal paf.


Vriendschap in de chat daar met jouw,

was prettig en zeer zeker vertrouwd.

Echt heel bijzonder en zo waardig,

belangrijk zorgzaam en jij marina bent vreselijk aardig.


Reacties

Populaire posts