Bertolly en Prinses bedankt

 Bedankt dat ik dankzij jullie weet dat er in mijn hart nog liefde leeft.

Bedankt dat ik dankzij jou bertolly en inge weer in vriendschap ben gaan geloven.

Bedankt voor die arm om me heen,die verdrijft het verdriet en haalt liefde naar boven.

Bedankt dat jij prinses mijn hartsvriendin wilt zijn,en mij neemt zoals ik ben.

Bedankt dat ik van jou bertolly mag houden en dat ik jou al zo goed ken.


Bedankt voor iedere chat dag voor de gein,voor de lach

voor de lol,voor het plezier jullie brachten bij ggt weer leven hier

Bedankt voor de mooie uren, en voor de gezellige tijd.

Ook voor de veilige muren,en voor de harde realiteit.


Bedankt bertolly en prinses voor alle steun

Julle zijn degene tegen wie ik graag aanleun

bedankt Voor alles wat jullie doen

Een krijgen jullie van mij een hele dikke zoen

Doorheen het hele jaar Stonden jullie voor gigantenteam klaar


29 dec. is jullie aller laatste uitzending bij ggt

en ik kan jullie nu al zeggen dat stelt ons zeker niet tevree

wij wensen jullie heel veel suc6 bij die andere zender

maar nu is het echt voorgoed voorbij

omdat jij...bertolly en prinses

een andere radio station hebben gevonden


Heel veel toi toi toi en draaiplezier

wij zullen jullie bij gigantenteam missen hier

knuff kroontje

Reacties

  1. Dank je wel lieve Kroontje ook jij bent mijn steun en toeverlaat lieve vriend voor altijd!! Dikke kusss van jou Prinses (Inge)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts